27.12.05

Det subjektive filmhjørne

Jeg er et filmmenneske. Jeg ser mange film, både gode og dårlige, og jeg er med tiden blevet mere opmærksom på, hvad der er gode og dårlige film. Hvornår siger film mig mest? Der var engang, hvor man kun havde den der lille fornemmelse af om man kunne lide en film eller ej, dog uden at man egentlig kunne sætte en finger på hvorfor. Det er så det, jeg vil forsøge at gøre på denne blog.

I forvejen har jeg allerede to andre (we)blogs, men den ene gik død og står der nu som et minde (men altså officielt lukket), og den anden blog opfylder så behovet for at skrive mine tanker ned, så jeg selv kan overskue dem lidt bedre. Det har været på den blog, jeg også har haft kommenteret film, men nu har jeg valgt at lave en blog specielt til den slags, altså den her.

Jeg erklærer hermed mit lille subjektive filmhjørne for åbnet.