23.1.06

My Boss's Daughter (2003)

My Boss's Daughter, 2003.
Instruktør: David Zucker.
Medvirkende: Ashton Kutcher, Tara Reid, Terence Stamp.

Det er måske næsten synd at starte dette indlæg med et link til filmens IMDb-profil, hvor brugerne giver den sølle 4,1 ud af 10. Jeg syntes nu ikke, at den var så ringe. Den havde en del gags, som er set før i bedre stil, men Terence Stamp som sygelig perfektionistisk og excentrisk faderfigur til vores alle sammens babe, Tara Reid, det var altså ret skægt, hvis jeg må være så fri. En ugle på stoffer. En skidedum Carmen Electra, der bare går rundt i baggrunden og smadrer ting. En drug dealer, der tisser ud over det hele...

Indrømmet, filmen forsøger at appellere til laveste fællesnævner. Som stupid teenager på 19 år fangede den mig lige i det rette humør her til aften - og i det rette selskab. Det var meget sjovt, og jeg holdt hurtigt op med at hænge mig i detaljerne, der alligevel ikke betød noget særligt. Det svarer vel lidt til, at man en nat føler for at smide tøjet og løbe skrigende om huset (som jeg dog ik har gjort, men trangen melder sig af og til, don't tell my shrink).

Men ellers er der nok ikke så meget at sige. You get the (motion) picture. Jeg ser dog frem til næste gang, jeg får lov at se Ashton Kutcher i en seriøs hovedrolle som i The Butterfly Effect, hvor han virkelig rev benene væk under mig. Desværre må vi nok tage til takke foreløbig med hans små, barnlige gak-komedier.